MOTTÓ:

"OLVASSA, AMIT ÍRTAM, AZ OLVASÁS ÖRÖMÉÉRT! BÁRMI EGYEBET TALÁL BENNE,
ARRÓL ÁRULKODIK, AMIT MAGÁVAL HOZOTT AZ OLVASÁSHOZ."
(ERNEST HEMINGWAY, IRODALMI NOBEL-DÍJAS AMERIKAI ÍRÓ)

"VONZ AZ ÍRÁS, A REJTÉLYESSÉGE, AZ, AHOGY A SZAVAK EGY OLDALON ÖSSZEKAPCSOLÓDNAK, HOGY KÉPET ALKOSSANAK, KIFEJEZZÉK A LÉNYEGET, VAGY CSAK OTT LEGYENEK ÉS MUZSIKÁLJANAK."
(NORA ROBERTS AMERIKAI ÍRÓNŐ)

2010. március 23., kedd

DIAMOND BLOGGER-DÍJ ÉS SZÜLETETT TEHETSÉG-DÍJ



Diamond Blogger-díj


1. Megköszönöd annak, akitől kaptad és belinkeled:
Köszönöm szépen *kiscsillag*-nak http://jegviragszigetek.blogspot.com/! Megtiszteltetésnek tartom, hogy érdemesnek talált a díjra!

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max. 10 ember):
Mivel az elmúlt néhány napban- legnagyobb örömömre - valóságos díjeső hullott azoknak a blogíróknak a körében, akiknek a blogjait rendszeresen és örömmel látogatom – többen több díjat is megkaptak egy időben -, ezért abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy ezt a díjat nem tudom tovább adni. Tudom, hogy az internet csodálatos világában rengeteg tehetséges blogger van, és szívből kívánom, hogy mindannyian tapasztalják meg azt az örömet, amit én éreztem, amikor a díjat megkaptam.

3. Értesítsd őket az ajándékról:
A 2. pontban foglaltak miatt nem tehetem.

4. Leírod, miért szeretsz írni:
Valójában született álmodozó vagyok, akit az élet túlságosan gyakran kényszerít vissza a földre. Az írás számomra azt a lehetőséget biztosítja, amit a színészeknek a művészetük: más és más bőrébe bújva megélni olyan kalandokat, amilyenek a való életben nem adatnak meg. Felszabadító érzés, amikor a gondolataim csak úgy száguldanak, amikor az agyamban, a szívemben, a lelkemben megszületik egy történet, és alig várom, hogy leírhassam, hogy kiírhassam magamból! Mivel sajnálatosan kétbalkezes vagyok, a kreativitás más formái – pl. kötés, horgolás, virágkötés, stb. – elérhetetlenek a számomra, a kiteljesedés lehetőségét az írásban találtam meg.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak:
Legkedvesebb feladatom az anyaság – kisfiam, Gábor egy hónap múlva lesz 9 éves, kislányom, Dorka a nyáron tölti be a 7. életévét. Ők az „Életem fő műve” kategória abszolút győztesei nálam. Már írtam arról, hogy az álmodozás – mely, mint köztudott, az élet megrontója - szerves részét képezi az életemnek. Sok mindenben maximalista vagyok, én vagyok önmagam legkeményebb kritikusa. Keményen tudok küzdeni az álmaimért, nem adom fel könnyen. Próbálok a lehető legjobb anya lenni – bár tisztában vagyok azzal, hogy tökéletes anya nem létezik -, és megbízható, jó barát, akire lehet számítani a bajban. Több-tízéves barátságaim léte ezt igazolja. A hétköznapjaimon komoly kenyérkereső tevékenységet folytatok, és közben rendületlenül bízom abban, hogy előbb-utóbb a hivatásomat is megtalálom.



Született Tehetség-díj



Szeretném megköszönni ezt a díjat Freyának (http://freya-floralia.blogspot.com/), és ismét gratulálni neki nem csak Flora csodálatos történetéhez, de a kreatív blogjához is (http://kincseslada-freya.blogspot.com/)! Nagyon köszönöm dianának is (http://vegtelenvalasztas.blogspot.com/), örömteli meglepetés volt, hogy jelölt. Megtiszteltetésnek tartom, hogy érdemesnek talált a díjra!


1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül:
A lehető legnagyobb örömmel!

2) a logót kirakom a blogomba:
Szintén a lehető legnagyobb örömmel!

3) a szabályzatot kirakom a blogomba:
Ez is megvan!

4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet:
Mivel az elmúlt néhány napban- legnagyobb örömömre - valóságos díjeső hullott azoknak a blogíróknak a körében, akiknek a blogjait rendszeresen és örömmel látogatom – többen több díjat is megkaptak egy időben -, ezért abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy ezt a díjat nem tudom tovább adni. Tudom, hogy az internet csodálatos világában rengeteg tehetséges blogger van, és szívből kívánom, hogy mindannyian tapasztalják meg azt az örömet, amit én éreztem, amikor a díjat megkaptam.

5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba:
Név: Katarina
Lakhely: Budapest
Magasság: 167 cm
Névnap: december 04.
Foglalkozás: orvos-írnok (jelenleg)
Testvérek: két öccs
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar (icipicit angol)
Gyűjtemény: minden, amiről úgy gondolom, hogy később még jó lehet valamire
Iskola: sajnos már régen nem, de nagyon jó lenne újra
Kedvencek: csak úgy, mint Gombóc Artúr
Hobbi: írás, olvasás, utazás, zene, barátok
Zsebpénz: ha megkeresem a zsebpénzre valót
Álom: kipróbálni, hogy meg tudnám-e írni életem fő művét
Szeretnék találkozni: Kimi Raikkönen, többek között
Háziállatok: bár kutya- és macskabarát vagyok, kutyát az életmódunk – és a lakótelepi lakás – nem tesz lehetővé, macskát pedig a fiam macskaszőr-allergiája miatt nem tarthatunk
6) megnevezem, hogy kitől kaptam, és nagy betűkkel kirakom a blogomba.
Örömmel írom le ismét: Freya és diana

7) betartom a szabályokat:
Nem biztos, hogy maradéktalanul sikerült, de az indoklás – remélem – elfogadható!

2 megjegyzés:

Amarilla írta...

Szeretettel gratulálok a két újabb díjadhoz,tudom hogy lesz ez több is,tehetséges vagy én bízom benned.További sok sikert! Puszil: Anyu

Katarina írta...

Anyu,köszönöm, nekem nagyon fontos a véleményed, és jól esik a bíztatás!:DDD