MOTTÓ:

"OLVASSA, AMIT ÍRTAM, AZ OLVASÁS ÖRÖMÉÉRT! BÁRMI EGYEBET TALÁL BENNE,
ARRÓL ÁRULKODIK, AMIT MAGÁVAL HOZOTT AZ OLVASÁSHOZ."
(ERNEST HEMINGWAY, IRODALMI NOBEL-DÍJAS AMERIKAI ÍRÓ)

"VONZ AZ ÍRÁS, A REJTÉLYESSÉGE, AZ, AHOGY A SZAVAK EGY OLDALON ÖSSZEKAPCSOLÓDNAK, HOGY KÉPET ALKOSSANAK, KIFEJEZZÉK A LÉNYEGET, VAGY CSAK OTT LEGYENEK ÉS MUZSIKÁLJANAK."
(NORA ROBERTS AMERIKAI ÍRÓNŐ)

2010. július 31., szombat

PROMO

Kedves Eddigi és Leendő Olvasóim!

A Bűnös, vagy áldozatot befejezve, új történetet indítottam útjára, amely a blogom jobb felső sarkában lévő linkről érhető el. Nagyon bízom abban, hogy Ti, akik eddig olvastátok a blogomat, az új történetet is örömmel fogadjátok majd, és megtiszteltek azzal, hogy megosztjátok velem a véleményeteket, és természetesen nagy szeretettel fogadok minden új olvasót is!

Nem én vagyok az egyetlen, aki némi "pangást" tapasztalt az olvasói körében, remélem, ez mindössze annak tudható be, hogy nyár van, és ilyenkor mindenki mindenféle mást csinál, kevesebbet ültök a számítógépek előtt, de ha ez mégsem így van, és azért nem olvastok, mert amit írok - legyenek azok novellák, vagy akár a folytatásos sztori(k) - nem eléggé izgalmasak, vagy élvezetes olvasmányok, kérlek Benneteket, mondjátok ezt meg nekem, akár megjegyzésként, akár valamelyik chaten, mert a visszajelzés nagyon-nagyon fontos mindenkinek, aki ír, hiszen én sem (csak) magamnak írok, az írás akkor okoz igazi örömet, ha megoszthatom másokkal is. Hálás köszönetem természetesen azoknak, akik lankadatlan lelkesedéssel látogatják a blogot: Valerin, Freya, Diara, grapes és a többiek, kérlek, maradjatok velem!

Tiszta szívvel várok tehát mindenkit, azokat is, akik a kezdetektől követik nyomon az írásaimat, és azokat is, akik mostanában ismerkednek meg velem!

Elképzeléseim szerint a folytatásos történet A szerelem New York-ba érkezik-blogon olvasható, a Cafe Katarinán pedig novellákat szeretnék közzétenni.

Szivélyes üdvözlettel:
Katarina

3 megjegyzés:

b.m. grapes írta...

Szerintem teljesen jó a meglátásod. Én is inkább kinn vagyok a szabadban, mint a gép előtt.:)
Ha bejön a rossz idő, amit azért még ne várjunk, biztos visszajönnek az olvasók is XD

Freya írta...

Én is ebben bízom :)
De addig is jövök! ;)

Katarina írta...

Kedves grapes és Freya, köszönöm a támogatásotokat, számítok rátok, örömmel és szeretettel látlak Benneteket:-DDD